Myčka nádobí poškozená při dodání

Problém

Myčka nádobí poškozená při dodání

Vztahuje se na

  • volně stojící myčka nádobí
  • vestavná myčka nádobí

Řešení

Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:

Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.

  • Obraťte se okamžitě na prodejce spotřebiče, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.

Objevení poškození po instalaci / prvním použití:

  • Obraťte se na prodejce vašeho spotřebiče, abyste jej upozornili na poškození.

Žádost o servis:

  • Je-li to možné, uveďte při kontaktu autorizovaného servisního střediska poškozenou součást.
  • Náhradní díly jsou dostupné v našem internetovém obchodě.

Byl tento článek užitečný?

Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Rezervovat servis

Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.

Do internetového obchodu