Integrovaný kávovar - káva proudí, ale nevytéká ven
Řešení
Problém:
- Integrovaný kávovar - káva proudí, ale nevytéká ven
Platí pro:
- Integrovaný kávovar
Řešení:
1. Vyčistěte blokované dávkovací hadičky na kávu pomocí párátka.
2. Odstraňte usazeniny kávy párátkem, houbou nebo mycím kartáčem.
Pokud káva nevychází z dávkovacích hadiček na kávu, ale z okolí dveří, mohou být otvory v dávkovacích hadičkách na kávu zablokovány suchým kávovým prachem.
3. Otočnou zásuvku důkladně očistěte, zejména vedle závěsů.
Otočná zásuvka uvnitř servisních dveří může být zablokovaná a nemůže se otáčet.
4. Kontaktujte autorizované servisní středisko.
Pokud výše uvedená doporučení problém nevyřeší, doporučujeme požádat o návštěvu servisního technika.
Byl tento článek užitečný?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.