Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
Problém
Jak zjistím, zda byla moje objednávka zadána správně?
Řešení
Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací e-mail se všemi informacemi, týkajícími se vašeho nákupu.
Pokud e-mail neobdržíte, doporučujeme zkontrolovat všechny složky nevyžádané pošty, které máte.
Chcete-li zkontrolovat svou objednávku nebo požádat o další potvrzení objednávky, můžete nás kontaktovat telefonicky na tel. čísle 261 302 611 nebo e-mailem na eshop.info@electrolux.com.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Neobdržel jsem e-mail s potvrzením objednávky, co mám dělat?
- Chci vrátit svůj produkt, ale nemohu najít kupní doklad, co mám dělat?
- Je možné zrušit již vytvořenou objednávku?
- Objednaný produkt přišel poškozený. Co mohu dělat?
- Obdržel jsem nesprávný produkt. Co mám dělat?
- Zjistil jsem, že jsem si objednal spotřebič v jiné barvě, než jsem chtěl. Jak mohu spotřebič vyměnit?
- Potřebuji změnit čas doručení objednávky
- Jak mohu zadat objednávku?