Moje chladnička / mraznička nefunguje
Řešení
Problém:
- Moje chladnička / mraznička nefunguje
- Nelze zapnout spotřebič
Platí pro:
- Chladničky s mrazákem
- Chladničky
- Mrazničky
- Truhlicové mrazničky
Řešení:
1. Zkontrolujte, zda je spotřebič vypnutý.
2. Zkontrolujte, zda je síťová zástrčka správně zapojena do síťové zásuvky.
3. Zkontrolujte, zda je v zásuvce napětí.
4. Připojte jiné elektrické zařízení k síťové zásuvce (např. lampičku nebo fén).
5. Zapojte spotřebič a poté jej zapněte.
6. Po zapnutí zkontrolujte osvětlení spotřebiče nebo zkontrolujte hluk kompresoru.
Po 1 hodině zkontrolujte vnitřní teplotu spotřebiče.
7. Kontaktujte kvalifikovaného elektrikáře nebo autorizované servisní středisko.
Pokud výše uvedená rada problém nevyřeší, doporučujeme požádat o návštěvu servisního technika.
Byl tento článek užitečný?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.