Objednání nového košíku na příbory
Problém
Jak objednat nový košík na příbory
Vztahuje se na
- volně stojící myčka
- vestavná myčka
Řešení
K objednání košíku na příbory přejděte do našeho internetového obchodu.
Zadejte produktové číslo výrobku (PNC) do vyhledávače v internetovém obchodě, abyste se ujistili, že obdržíte součást pro váš konkrétní model myčky nádobí.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Myčka zobrazuje chybovou zprávu i30, stále se vypouští
- Symboly a programy vaší myčky nádobí Electrolux
- Tableta se v myčce nádobí úplně nerozpustí
- Na myčce se rozsvítí indikátor automatického čištění („Machine Care“)
- Během nebo po skončení cyklu je v myčce příliš mnoho pěny
- Před prvním použitím myčky Electrolux
- Popraskané a poškrábané sklo po mytí v myčce
- Dvířka myčky nádobí nezůstanou otevřená
- Myčka nejde zapnout, nespustí cyklus, neotevře na konci cyklu automaticky dveře
- Deaktivace funkce AirDry v myčce nádobí
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.