Objednání nového košíku na příbory
Problém
Jak objednat nový košík na příbory
Vztahuje se na
- volně stojící myčka
- vestavná myčka
Řešení
K objednání košíku na příbory přejděte do našeho internetového obchodu.
Zadejte produktové číslo výrobku (PNC) do vyhledávače v internetovém obchodě, abyste se ujistili, že obdržíte součást pro váš konkrétní model myčky nádobí.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Myčka zobrazuje chybovou zprávu i30, stále se vypouští
- Tableta se v myčce nádobí úplně nerozpustí
- Myčka nádobí zobrazuje chybový kód iC0, iCo, iC1, iC2 nebo iC3
- Jak přidat leštidlo do myčky Electrolux
- Během nebo po skončení cyklu je v myčce příliš mnoho pěny
- Symboly a programy vaší myčky nádobí Electrolux
- Myčka nádobí zobrazuje chybový kód i40, i43 a i44
- Myčka nádobí zanechává na nádobí a příborech bílé usazeniny
- Myčka nádobí zobrazuje chybové kódy AL5, C1, F1, i10 nebo i11, jednou zapípá nebo jednou zabliká kontrolka.
- Myčka nádobí zobrazuje chybové hlášení i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.