Pračka je promáčklá / poškozená / poškrábaná
Problém
Pračka je promáčklá / poškozená / poškrábaná
Vztahuje se na
- volně stojící pračka
- vestavná pračka
Řešení
Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:
- Obraťte se okamžitě na vašeho prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.
Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.
Objevení poškození po instalaci / prvním použití spotřebiče:
- V tomto případě byste se měli obrátit také na vašeho prodejce, abyste jej upozornili na poškození.
Žádost o servis:
- Je-li to možné, uveďte při žádání o servis u autorizovaného servisního střediska postiženou součást.
- Pokud chcete součást vyměnit sami, navštivte náš internetový obchod.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Pračka zobrazuje "CLE"
- Pračka vydává zvuk a třese se během odstřeďování
- Pračka vydává hučivý / pulzující zvuk
- Pračka nefunguje / nereaguje
- Připojená zařízení - Zařízení nelze zaregistrovat
- Filtr pračky je zaseknutý, nelze jej povolit/otevřít
- Time Manager - způsob fungování v pračkách
- Na displeji pračky se zobrazí ikona „Čištění bubnu“
- Kde najdu produktové číslo (PNC) spotřebiče?
- Pračka zobrazuje chybovou zprávu EF0, EFo, EF3, nebo 15x zapípá / 15x zabliká
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.