Problémy s připojením čističek vzduchu k síti Wi-Fi
Problém
- Nelze připojit čističku vzduchu k domácímu routeru
- Po úspěšném přihlášení se přibližně po 5 minutách zobrazí oznámení „ Nelze se připojit ... ujistěte se, že jste zadali správné heslo Wi-Fi “.
Vztahuje se na
- Verze softwaru Pure Air A9 série A9 pod 2.20
- Verze softwaru čističky vzduchu řady AX9 pod 2.20
- Technicolor routery
Řešení
- Získejte další zdroj Wi-Fi, který má připojení k internetu a pro které máte heslo. Například použijte smartphone s aktivovaným hotspotem Wi-Fi.
- Spusťte novou relaci přpojení a postupujte podle pokynů v aplikaci.
- Ujistěte se, že jste vybrali nový zdroj Wi-Fi, ke kterému se chcete připojit.
- Po úspěšném spárování čističky jej připojte alespoň na 15 minut
- Zkontrolujte, zda je aktualizován firmware. Informace naleznete v aplikaci Wellbeing v části „Informace o produktu“. Firmware po verzi 2.20 funguje se všemi routery.
- Integrovaný s vaším preferovaným domácím routerem.
Případně změňte bezpečnostní protokol vašeho domácího routeru z WEP / WPA na WPA2 a restartujte přílohu. Podrobné pokyny naleznete v dokumentaci k routeru.
Protože
- Starý firmware čističky. Verze nižší než 2.20 mají tento problém s routery Technicolor. Po připojení k síti čistička automaticky aktualizuje firmware.
Byl tento článek užitečný?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.