Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?
Problém
Jak zjistím, že potřebuji vyměnit baterie robotického vysavače?
Vztahuje se na
- robotický vysavač
Řešení
Displej se již nezapne nebo se na robotickém vysavači zobrazí červený symbol baterie. Je-li baterie plně nabitá a zobrazí se kód poruchy E:2x, může to být známka špatně nabitých baterií nebo známka špatných baterií. Zavolejte prosím na kontaktní centrum společnosti Electrolux pro kontrolu nebo zakoupení nového bateriového modulu (je nutné vyměnit obě baterie, protože jsou v páru). Kontaktní údaje naleznete na internetových stránkách, v kapitole o službách nebo ve své mobilní aplikaci.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Do robotického vysavače se dostala voda
- Proč se robotický vysavač nenabíjí nebo se zdá, že nabíjení nekončí?
- Přemístil/a jsem dobíjecí stanici, zatímco robotický vysavač vysával. Je to problém?
- Mohu baterie robotického vysavače vyměnit?
- Místnost není zcela vysátá, robotický vysavač vysaje pouze okraj dané místnosti/oblasti (projíždí kolem stěn) a pak se přesune do jiných
- Kde mohu zakoupit příslušenství (filtry, kartáče, baterie, náhradní díly)
- Mohu robotický vysavač použít na tlustý koberec? Jak vysoký koberec mohu mít?
- Musím aktualizovat software robotického vysavače?
- Jaká je oficiální doba chodu robotického vysavače?
- Kartáč robotického vysavače nefunguje správně
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.