Na robotickém vysavači zmizel Symbol Wi-Fi / symbol Wi-Fi bliká
Problém
Symbol Wi-Fi na robotickém vysavači zmizel nebo bliká.
Vztahuje se na
- robotický vysavač
Řešení
Ztratí-li robotický vysavač signál Wi-Fi, bude blikat symbol Wi-Fi. Síť, k níž je robotický vysavač přihlášený, není dostupná. To může způsobit nefunkční router nebo situace, kdy se robotický vysavač dostal mimo dosah Wi-Fi. Nebyl-li robotický vysavač vůbec přihlášený, symbol Wi-Fi se nezobrazí. Svítí-li symbol bez blikání, robotický vysavač je v kontaktu s routerem.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Místnost není zcela vysátá, robotický vysavač vysaje pouze okraj dané místnosti/oblasti (projíždí kolem stěn) a pak se přesune do jiných
- Místnost není pořádně/zcela vysátá, ale robotický vysavač se vrátil do dobíjecí stanice
- Do robotického vysavače se dostala voda
- Proč se robotický vysavač nenabíjí nebo se zdá, že nabíjení nekončí?
- Přemístil/a jsem dobíjecí stanici, zatímco robotický vysavač vysával. Je to problém?
- Mohu baterie robotického vysavače vyměnit?
- Kde mohu zakoupit příslušenství (filtry, kartáče, baterie, náhradní díly)
- Mohu robotický vysavač použít na tlustý koberec? Jak vysoký koberec mohu mít?
- Musím aktualizovat software robotického vysavače?
- Jaká je oficiální doba chodu robotického vysavače?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.