Co se stane, když se (nová) překážka dostane na místo, které robotický vysavač již zmapoval?
Problém
Co se stane, když se (nová) překážka dostane na místo, které robotický vysavač již zmapoval?
Vztahuje se na
- robotický vysavač
Řešení
Robotický vysavač tyto situace umí zvládnout. Nový objekt rozpozná a podle toho si upraví průběh úklidu. Může to způsobit méně efektivní vysávání nebo delší dobu vysávání. Řiďte se prosím pokyny. Abyste se vyhnuli těmto problémům, doporučujeme používat robotický vysavač během pracovní doby (když nikdo není doma).
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Místnost není zcela vysátá, robotický vysavač vysaje pouze okraj dané místnosti/oblasti (projíždí kolem stěn) a pak se přesune do jiných
- Místnost není pořádně/zcela vysátá, ale robotický vysavač se vrátil do dobíjecí stanice
- Do robotického vysavače se dostala voda
- Proč se robotický vysavač nenabíjí nebo se zdá, že nabíjení nekončí?
- Přemístil/a jsem dobíjecí stanici, zatímco robotický vysavač vysával. Je to problém?
- Mohu baterie robotického vysavače vyměnit?
- Kde mohu zakoupit příslušenství (filtry, kartáče, baterie, náhradní díly)
- Mohu robotický vysavač použít na tlustý koberec? Jak vysoký koberec mohu mít?
- Musím aktualizovat software robotického vysavače?
- Jaká je oficiální doba chodu robotického vysavače?
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.