Nemám doma Wi-Fi. Mohu používat mobilní aplikaci?
Problém
Nemám doma Wi-Fi. Mohu používat mobilní aplikaci?
Vztahuje se na
- robotický vysavač
Řešení
Ne, potřebujete Wi-Fi k připojení robotického vysavače k síti. Mobilní aplikace komunikuje s robotickým vysavačem přes síť Wi-Fi.
Byl tento článek užitečný?
Související články
- Do robotického vysavače se dostala voda
- Proč se robotický vysavač nenabíjí nebo se zdá, že nabíjení nekončí?
- Přemístil/a jsem dobíjecí stanici, zatímco robotický vysavač vysával. Je to problém?
- Mohu baterie robotického vysavače vyměnit?
- Místnost není zcela vysátá, robotický vysavač vysaje pouze okraj dané místnosti/oblasti (projíždí kolem stěn) a pak se přesune do jiných
- Kde mohu zakoupit příslušenství (filtry, kartáče, baterie, náhradní díly)
- Mohu robotický vysavač použít na tlustý koberec? Jak vysoký koberec mohu mít?
- Musím aktualizovat software robotického vysavače?
- Jaká je oficiální doba chodu robotického vysavače?
- Kartáč robotického vysavače nefunguje správně
Objednejte si servis
V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.